Publiceringsdatum: 2024-05-05
Skulle du vilja jobba inom administration, ekonomi, juridik? Stil Assistans AB är på jakt efter en skicklig kultursekreterare och du kan vara rätt person för jobbet. Stil Assistans AB behöver någon som vill arbeta heltid. Om du är tillgänglig för tills vidare, ta en titt på denna jobbannons.
Örebro är platsen där denna position är ledig. Stil Assistans AB söker för närvarande efter en person att anställa inom kultursekreterare-branschen. Ta en titt på deras lediga tjänst för att se om något av dem passar just dig. Låt Stil Assistans AB hjälpa dig att uppnå dina karriärmål som kultursekreterare! Ansök seast söndag den nittonde maj 2024.
Det här är en annons för konsultuppdrag som kreativt biträde och administratör åt mig i mitt yrke. För att få det uppdraget måste du också söka jobb som personlig assistent hos mig. Du ansöker dem båda genom att skicka in din ansökan via denna annons på platsbanken.
Du får en tjänstgrad som personlig assistent ca 75%. . och plockar timmar som kreativ administratör på ca 20-30 h i månaden.
Redan under första halvåret får du 20-40 timmar betald utbildning för att få behörigheten dövblindkompetens.
Något som är extra viktigt för mig just nu för att kunna utföra mitt arbete i sommar och i höst är att hitta en medarbetare som kan och vill följa med på resa då och då runt om i Sverige för föreläsnoingar, konstutställningar och andra uppdrag.
Här är några exempel på arbetsuppgifter du får som personlig assistent:
Läs en utförlig presentation av om tjänsten som personlig assistent hos mig här:
(https://www.dropbox.com/s/7sn6ysmhsfdfqpy/Presentation%20av%20tj%C3%A4nst.pdf?dl=0)
Evempel på arbetsuppgifter som kreativ administratör och samordnare:
● Assistera mig när jag skapar min konst, föreläser eller vid fotograferingar.
● Uppdatera och underhålla funktioner på min webbsida.
● Transkribera och redigera ljudfiler eller videofilmer.
● Följa med på resor och reka tillgänglighet på plarser jag ska till.
● Bistå med att syntolka foton till sociala medier och min blogg.
● Signalera publikens reaktioner på min rygg när jag föreläser.
● Synanpassa material jag ska använda men som t.ex. har dålig kontrast eller liten text..
● Hjälpa mig att packa ordrar från min kreativa webbshop och hantera ordrar som kommer via mejl.
● Korrekturläsa texter och sortera mail.
Även om samhällets stödinsatser är uppdelade på atomnivå behöver jag människor omkring mig som kan assistera mig och anpassa sig till mina förutsättningar och behov. Vilka tider jag arbetar beror mycket på hur min kropp mår.Det har gjort mig vass på planering och logistik, men jag är på väg att bli blind och det försvårar precis allt.
För att kunna driva min verksamhet och göra mitt arbete behöver jag ett någon som bistår mig med de delar jag själv inte har funktionsförmåga till. Vissa delar av arbetet kan du göra hemifrån, andra kräver min närvaro. Det här är ett upplägg för dig som söker nya utmaningar och gärna håller flera bollar i luften. Du kommer också erbjudas utbildningar i teckenspråk, social haptisk kommunikation, syntolkning m.m.
i mitt företag Kreativitet av Frida Ingha KB fakturerar du mig som konsult utifrån de timmar du arbetat och rapporterar varje månad utanför tjänsten som personlig assistent. Det går fint att använd faktureringsförtag som gigger, frilansfinans, coolcompany eller genom eget företag... Arvodet är på 300 kr/h. Det här är alltså två olika jobb som hänger ihop eftersom de baseras på två olika samhällsinsatser.
Tjänsten kräver inte någon specifik utbildning, men kreativitet och organiseringsförmåga kommer du att behöva ha ett sinne för.
✅ Du är van att leta reda på informationen du behöver och tar dig gärna an områden som är nya för dig.
✅ Du har ett bra skrivspråk så du kan transkribera och korrigera texter,
✅ Du har intresse och engagemang för båda tjänsterna i annonsen.
✅ Du är självgående, håller koll på vad som behöver bli gjort och återkopplar om något är otydligt.
✅ Du måste också ha körkort för att kunna köra min bil, med manuell växellåda
✅ Att du är trevlig är förstås också ett plus då vi ska spendera många timmar ihop utan att ha ihjäl varandra.
Meddela gärna i din ansökan om du har intresse, kunskap och/eller erfarenhet inom
● konst, media, beteendevetenskap eller politik.
● syntolkning strategisk utveckling och hållbarhet
● Teknik, AI eller webbdesign.
Program jag använder: Word, Photoshop, Indesign, acrobat, Wix, power point och dropbox. Operativsystem: iOS.
.Rekryteringsarbetet sker fortlöpande så avvakta inte med att skicka din ansökan.
Undvik otydligheter i ditt CV och låt det gärna framgå i ditt personliga brev vad det är med just dessa två jobb som intresserar dig och vilka framtidsutsikter du ser för vårt gemensamma arbete.
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Stil Assistans AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Omfattning | Tills vidare |
Organisationsnummer | 5567779615 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Kultursekreterare |
Yrkesområde | Administration, ekonomi, juridik |
Stil Assistans AB söker en person till denna tjänst som kultursekreterare med placerings i Örebro. Om det låter intressant att arbeta som kultursekreterare hos Stil Assistans AB skickar du in din ansökan senast 2024-05-19.
Källa: Arbetsförmedlingen
Vilos Group AB söker en person till tjänsten som försäljningsassistent/säljadministratör i Hallsberg.
2024-05-07
Mer infoREGION UPPSALA söker en person till tjänsten som medicinsk sekreterare i Uppsala.
2024-05-10
Mer infoTyska Ambassaden söker en person till tjänsten som ambassadsekreterare i Stockholm.
2024-04-24
Mer info