Interim Chefsassistent – heltid

Publiceringsdatum: 2024-04-19

Skulle du vilja jobba inom administration, ekonomi, juridik? Här är din möjlighet att bli en del av teamet hos Avanti Rekrytering & Interim AB genom att arbeta som chefssekreterare. Detta är ett jobb på heltid där Avanti Rekrytering & Interim AB letar efter någon under 6 månader eller längre.

Arbetsplatsen ligger nära tillhands om du är bosatta i Stockholm som är tjänsteorten. Avanti Rekrytering & Interim AB behöver fler anställda som stödjer arbetet inom chefssekreterare. Kolla in deras lediga tjänst för att se om du har vad som krävs. Låt Avanti Rekrytering & Interim AB hjälpa dig att uppnå dina karriärmål som chefssekreterare! Ansök seast måndag den sjätte maj 2024.


Jobbannons

Avanti har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar. 

Avantimodellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på Avanti har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Avantimodellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag. 

Chefsassistent – heltid

Är du en lösningsorienterad Chefsassistent som trivs med ett stort ansvar och växlande arbetsuppgifter? Nu söker dig som på ett positivt, utvecklande och drivet sätt kan axla rollen som Chefsassistent.

Du kommer bl.a. att ha ett övergripande ansvar för cheferna i ledningsgruppens administration. Rollen innebär krav på helhetssyn, integritet och förståelse för vad ledningens arbete innebär.

Exempel på arbetsuppgifter som kan förekomma:
  • Samordna ledningsarbete administrativt
  • Planera, koordinera och kommunicera kring chefernas olika åtaganden (kalender, möten och resor, i viss mån även telefon och mail)
  • Hantera (kontera och granska) fakturor, resor och reseräkningar åt chefen
  • Ansvara för att årsmötesplan tas fram samt agenda och protokollföring
  • Förbereda och medverka vid gruppmöten och konferenser
  • Ansvara för det praktiska genomförandet av och delta vid arbetsplatsträffar
  • Vara det naturliga kontaktfiltret för cheferna
  • Vara naturligt stöd för hantering av administrativa system såsom DM, Proves, IFS, SmartID, SD Worx, mallar mm
  • Vara delaktig i att underhålla och utveckla samarbetet med partners inom andra enheter
  • Delta i utvecklingen av interna verktyg, processer och system som t.ex. delta i och leda projekt och piloter
  • Vara behjälplig vid on-och off boarding
Obligatoriska krav:
  • Gärna en relevant eftergymnasial alternativt tidigare erfarenhet som väger upp.
  • Erfarenhet av arbete med administrativa uppgifter
  • Erfarenhet av ansvar för strategiska och operativa frågor, övergripande planering och uppföljning
  • God systemvana och digital förmåga
  • God kommunikativ förmåga och social kompetens. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska.
Meriterande krav
  • Erfarenhet av att driva, hålla ihop och samordna små och större projekt
  • Erfarenhet av arbete med fastighetsteknik och/eller energibranschen
  • Erfarenhet av sälj och/eller kundbemötande
Övrig information om rollen
  • Personligt ansvarstagande
  • Lyhördhet och integritet
  • Flexibilitet och samarbetsförmåga internt och externt
  • Förmåga att arbeta självständigt, proaktivt och kunna prioritera
  • Förmåga att se helhet och utifrån det driva rätt frågor
  • Förväntas medverka vid projekt som ligger inom ramen för rollen
  • Vana att hantera ad-hoc uppgifter och lösa situationer när de uppstår
  • Vana och vilja att arbeta under förändring och utveckling
Om tjänsten

Omfattning: Heltid, t.om. 20241231. Du kommer under uppdraget att vara anställd av Avanti.

Tillsättning: Början av Maj

Placering: Stockholm

 

Vi ser fram emot att höra av dig snarast då vi kommer att intervjua och presentera konsulter löpande för denna tjänst.

 

Tveka inte att kontakta Niklas Almquist, 073 364 06 40 alternativt niklas@avantirekrytering.se om du är intresserad eller har frågor om uppdraget.

 

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnAvanti Rekrytering & Interim AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
Omfattning6 månader eller längre
Organisationsnummer5590653076
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeChefssekreterare
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Avanti Rekrytering & Interim AB söker en person till denna tjänst som chefssekreterare med placerings i Stockholm. Om det låter intressant att arbeta som chefssekreterare hos Avanti Rekrytering & Interim AB skickar du in din ansökan senast 2024-05-06.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Familjehemssekreterare/placeringskoordinator inom barn och unga – Myndighet

Gnosjö kommun söker en person till tjänsten som familjehemssekreterare i Gnosjö.

2024-04-12

Mer info

Socialsekreterare till Team SIG – riktat arbete mot kriminalitet i Nordost

GÖTEBORGS KOMMUN söker en person till tjänsten som socialsekreterare i Göteborg.

2024-04-25

Mer info

Boenheten söker erfaren socialsekreterare, tillsvidare, heltid

Haninge kommun söker en person till tjänsten som socialsekreterare i Haninge.

2024-04-30

Mer info