Publiceringsdatum: 2025-06-25
Skulle du vilja jobba inom försäljning, inköp, marknadsföring? Vill du ta steget att arbeta som inköpsassistent/inköpskontorist/inköpssekreterare hos Quattro Bemanning & Rekrytering AB? Nu har du möjligheten. Detta är ett jobb på heltid där Quattro Bemanning & Rekrytering AB letar efter någon under 6 månader eller längre.
Karlskrona är platsen där detta jobb har sin tjänsteort. Företaget Quattro Bemanning & Rekrytering AB erbjuder just nu spännande karriärmöjligheter. Om du vill jobba som inköpsassistent/inköpskontorist/inköpssekreterare har de nu ett ledigt jobb - kolla in annonsen för att se om du har rätt erfarenhet. Quattro Bemanning & Rekrytering AB letar efter erfaren inköpsassistent/inköpskontorist/inköpssekreterare som kan ansluta till deras team. Sista ansökningsdag är tisdag den åttonde juli 2025.
Till vår kund i Karlskrona söker vi nu en operativ inköpare eller inköpsassistent.
Uppdraget innebär att stötta den dagliga verksamheten med inköpsrelaterade uppgifter för att säkerställa ett effektivt materialflöde och upprätthålla verksamhetens behov. Rollen kräver noggrannhet, god samarbetsförmåga samt förmåga att arbeta självständigt och lösningsorienterat.
I rollen ansvarar du för att hantera och följa upp lagerorder, logga hämtorder och avropa material från lager. Du leveransbevakar beställningar och ser till att saknade leveranser spåras och hanteras – även om de redan anlänt till lagret. Du kommer att uppdatera artiklar i affärssystemet med leveranstider, priser och annan relevant information samt bevaka försenade leveranser och flagga dessa. Vid behov hämtar du leveranser med akut behov och eskalerar vidare till ansvariga taktiker och strateger. Rollen innefattar dagligt samarbete med taktiker, uppdatering av prislistor och nära kontakt med godsmottagningen för att lösa praktiska problem.
Erfarenhet av inköp, antingen genom utbildning eller praktiskt arbete
Mycket god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift
Plats: Karlskrona
Distansarbete: Ej möjligt.
Omfattning: Heltid
Startdatum: Enligt överenskommelse (startdatum är indikativt) Slutdatum: 2026-09-01
Bifoga CV i Wordformat. CV:t är en viktig del i utvärderingen för denna roll. Det ska tydligt visa att du har den kompetens och erfarenhet som efterfrågas för det aktuella arbetet.
Om du är redo att ta dig an en roll som operativ inköpare/inköpsassistent och bidra till att upprätthålla ett smidigt materialflöde i en komplex verksamhet – tveka inte att skicka in din ansökan. Vi gör löpande urval och ser fram emot att höra från dig!
Lycka till.
Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Quattro Bemanning & Rekrytering AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Omfattning | 6 månader eller längre |
Organisationsnummer | 5567199962 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Inköpsassistent/Inköpskontorist/Inköpssekreterare |
Yrkesområde | Försäljning, inköp, marknadsföring |
Quattro Bemanning & Rekrytering AB söker en person till denna tjänst som inköpsassistent/inköpskontorist/inköpssekreterare med placerings i Karlskrona. Om det låter intressant att arbeta som inköpsassistent/inköpskontorist/inköpssekreterare hos Quattro Bemanning & Rekrytering AB skickar du in din ansökan senast 2025-07-08.
Källa: Arbetsförmedlingen
SAAB AB söker en person till tjänsten som försäljningsassistent/säljadministratör i Arboga.
2025-06-27
Mer infoSigtuna kommun söker en person till tjänsten som socialsekreterare i Sigtuna.
2025-06-17
Mer infoREGION ÖSTERGÖTLAND söker en person till tjänsten som medicinsk sekreterare i Linköping.
2025-06-30
Mer info