Post-Sales Support Specialist till världsledande industribolag!

Publiceringsdatum: 2025-09-15

Är du intresserad av att jobba inom försäljning, inköp, marknadsföring? Det är nu möjligt för dig att få jobb som försäljningsassistent/säljadministratör hos Academic Work Sweden AB. Academic Work Sweden AB behöver någon som vill arbeta heltid. Om du är tillgänglig för 6 månader eller längre, ta en titt på denna jobbannons.

Denna tjänst finns tillgänglig i Nyköping som är tjänsteorten. Om du tycker att det låter intressant att börja jobba hos Academic Work Sweden AB i rollen som försäljningsassistent/säljadministratör så har de just nu en ledig tjänst som skulle kunna vara en perfekt match för dig! Söker du efter en spännande karriär som försäljningsassistent/säljadministratör? Sök jobbet hos Academic Work Sweden AB senast torsdag den sextonde oktober 2025 och bli en del av deras team.


Jobbannons

Vår klient söker en Post-Sales Support Specialist som vill växa i en roll där ett strukturerat och kundfokuserat arbetssätt möter spännande utvecklingsmöjligheter. En unik chans att bygga starka relationer och bidra till en kvalitetsdriven verksamhet.

OM TJÄNSTEN

Som Post-Sales Support Specialist ansluter du dig till ett team som arbetar med kundförfrågningar efter försäljning, med målet att möta och överträffa förväntningar. Rollen kräver ett strukturerat och kundfokuserat tankesätt för att säkerställa smidiga processer och starka relationer.

Vi söker dig som har ett strukturerat arbetssätt och ett starkt kundfokus. I denna roll är din förmåga att arbeta kvalitetsmedvetet och driva utveckling avgörande. Om du motiveras av att bygga långsiktiga relationer med verksamheten och vill vara med och bidra till förbättring och tillväxt, då är detta rätt möjlighet för dig!

Du erbjuds En roll på ett globalt teknikbolag som arbetar med viktiga frågor för en mer hållbar värld. Möjlighet till personlig och professionell utveckling via Academic Work.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Denna roll innebär att hantera kundförfrågningar, utmaningar och tvister efter försäljning, samt att koordinera lösningar internt och externt. Du kommer även att analysera trender för att driva kontinuerliga förbättringar.

  • Fungera som eskaleringspunkt för tekniska ärenden som rapporteras av kunder.
  • Följa upp tvister och proaktivt samordna lösningar med nödvändiga funktioner.
  • Ge lämpliga lösningar på kunders reklamationer och samordna med berörda team.
  • Säkerställa att åtgärder vidtas, returer hanteras samt krediteringar och debiteringar genomförs.
  • Samla in och arkivera dokumentation relaterade till förfrågningar/klagomål/tvister.
  • Analysera trender i reklamationsprocessen för att identifiera återkommande fel och stödja förbättringsarbete.

VI SÖKER DIG SOM

  • Har erfarenhet av eftermarknadsservice, klagomålshantering eller kundservice, helst inom B2B.
  • Har goda kunskaper i SAP, Salesforce, MS-office paketet och OCR/Esker..
  • Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Det är meriterande om du har

  • Ytterligare ett nordiskt språk.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Målmedveten
  • Social
  • Ordningsam
  • Stabil

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET

N/A

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnAcademic Work Sweden AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
Omfattning6 månader eller längre
Organisationsnummer5565595450
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeFörsäljningsassistent/Säljadministratör
YrkesområdeFörsäljning, inköp, marknadsföring

Ansökan

Academic Work Sweden AB söker en person till denna tjänst som försäljningsassistent/säljadministratör med placerings i Nyköping. Om det låter intressant att arbeta som försäljningsassistent/säljadministratör hos Academic Work Sweden AB skickar du in din ansökan senast 2025-10-16.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Receptionist till Specialistcentrum barn och unga Gamlestaden, vikariat

VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN söker en person till tjänsten som medicinsk sekreterare i Göteborg.

2025-09-08

Mer info

Medicinsk sekreterare till Diabetes- och endokrinmottagning i Helsingborg

REGION SKÅNE söker en person till tjänsten som medicinsk sekreterare i Helsingborg.

2025-09-05

Mer info

Familjebehandlare till Ungdoms team

Stockholms kommun söker en person till tjänsten som socialsekreterare i Stockholm.

2025-09-05

Mer info