Publiceringsdatum: 2025-05-20
Vill du arbeta inom försäljning, inköp, marknadsföring-branschen? Ett spännande jobb som inköpskontorist hos Braathens Support AB väntar på dig - varför inte söka idag? Detta är ett jobb på heltid där Braathens Support AB letar efter någon under tills vidare.
Att bo i närheten av Sigtuna kan vara en fördel för denna position, så om du redan bor i området bör du överväga att söka jobbet. Braathens Support AB har just nu ett ledigt jobb som inköpskontorist. Söker du efter en spännande karriär som inköpskontorist? Sök jobbet hos Braathens Support AB senast fredag den sjätte juni 2025 och bli en del av deras team.
Braathens has been a key player in Scandinavian aviation since 1946, combining a proud heritage with a modern, forward-thinking approach. With a growing fleet of ATR 72-600, Airbus A319, and A320 aircraft, we operate ACMI and charter flights across Europe for clients like SAS, Austrian Airlines, Ving, and Apollo. Our focus on reliability, quality, and teamwork makes us a trusted partner in the industry. At Braathens, we value dedication, flexibility, and the small things that strengthen the whole.
Now we're looking for someone who wants to be part of keeping our fleet moving – could that be you?
Braathens is looking to strengthen our logistic department with a Rotables and Warranty Controller. You will be part of the Purchase & Logistics team with the overall responsibility for the repair process, including warranty handling for all rotable and repairable parts.
Your daily work will involve contact with repair stations, contracted component providers, planning and engineering teams. This is requiring strong communication and collaboration skills.
You will be working in a small team where tasks span a wide range of responsibilities. While we have defined roles, we do not hesitate to assist each other when needed. At Braathens, we believe that small things done together strengthen the team and create a strong sense of unity.
If you are a motivated and detail-oriented team player who wants to work in a qualified logistics process, do not hesitate to send in your application.
For questions regarding the position, please contact
We look forward to receiving your application no later than 6th of June.
We process applications on an ongoing basis, so applying early is an advantage.
Please apply via the link provided on this page. Unfortunately, we cannot accept applications via regular mail or email
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Braathens Support AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Omfattning | Tills vidare |
Organisationsnummer | 5591539357 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Inköpskontorist |
Yrkesområde | Försäljning, inköp, marknadsföring |
Braathens Support AB söker en person till denna tjänst som inköpskontorist med placerings i Sigtuna. Om det låter intressant att arbeta som inköpskontorist hos Braathens Support AB skickar du in din ansökan senast 2025-06-06.
Källa: Arbetsförmedlingen
ASSA ABLOY AB söker en person till tjänsten som vd-sekreterare i Landskrona.
2025-05-07
Mer infoSemicon Service Nordic AB söker en person till tjänsten som försäljningsassistent/säljadministratör i ospecificerad arbetsort.
2025-05-21
Mer infoNordic Nest AB söker en person till tjänsten som försäljningsassistent/säljadministratör i Kalmar.
2025-04-25
Mer info