Kundansvarig för personlig assistans

Publiceringsdatum: 2025-09-15

Letar du efter anställning inom administration, ekonomi, juridik? En möjlighet har öppnat upp för dig att börja arbeta som personalsekreterare hos Madickens assistans och omsorg AB. Madickens assistans och omsorg AB söker någon som vill arbeta deltid under tills vidare. Kanske är det du?

För detta jobb är det en fördel om du bor i närheten av Sollentuna då det är tjänsteorten. Madickens assistans och omsorg AB söker efter fler duktiga individer som vill arbeta som personalsekreterare. De har just nu ett ledigt jobb som personalsekreterare som kan vara av intresse för dig. Sök jobbet som personalsekreterare hos Madickens assistans och omsorg AB och ta chansen att ta din karriär till nästa nivå. Ansök senast onsdag den femtonde oktober 2025.


Jobbannons

Kundansvarig på deltid sökes inom personlig assistans

Vill du ha ett meningsfullt arbete där du gör skillnad – men med flexibilitet att kombinera jobbet med annat i livet? Vi söker nu en kundansvarig på deltid som har erfarenhet inom personlig assistans och som trivs med att ha ett brett ansvar för både kundrelationer och löneadministration.

Om rollen

Som kundansvarig blir du en viktig länk mellan våra kunder, assistenter och myndigheter. Du arbetar nära verksamheten och har ansvar för att samordna insatser, hantera lönefrågor och säkerställa att allt sker enligt gällande regelverk. Rollen passar dig som är strukturerad, kommunikativ och van att arbeta självständigt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Matcha rätt personliga assistenter med rätt kunder utifrån behov och personkemi

• Planera och hantera schemaläggning och bemanning

• Skapa och underhålla goda relationer med kunder, anhöriga och myndigheter

• Ansvara för lönehantering och administration för våra personliga assistenter

• Säkerställa att verksamheten följer arbetstidslagen och andra relevanta lagar och regler

• Bidra till budgetarbete och kostnadsuppföljning kopplat till kunduppdrag

Vi söker dig som:

• Har minst fem års erfarenhet inom personlig assistans

• Talar arabiska (meriterande)

• Har B-körkort (krav)

• Trivs med att arbeta deltid och har god förmåga att prioritera

Vi erbjuder:

• En flexibel deltidsroll där du får möjlighet att påverka och bidra till livskvalitet för våra kunder

• Ett engagerat team och en positiv arbetsmiljö

• Möjlighet till utveckling inom företaget

• Anställningsform: sex månaders provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning

Är du redo att ta nästa steg? Skicka ditt CV och personliga brev till jobb@madickensomsorg.se Vi ser fram emot att höra från dig!

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidDeltid
FöretagsnamnMadickens assistans och omsorg AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5593131583
Typ av anställningVanlig anställning
YrkePersonalsekreterare
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Madickens assistans och omsorg AB söker en person till denna tjänst som personalsekreterare med placerings i Sollentuna. Om det låter intressant att arbeta som personalsekreterare hos Madickens assistans och omsorg AB skickar du in din ansökan senast 2025-10-15.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Gruppchef till försörjningsstöd och arbetsmarknad, Danderyds kommun

Danderyds kommun söker en person till tjänsten som socialsekreterare i Danderyd.

2025-09-24

Mer info

Socialsekreterare till försörjning och stöd

Kungsörs kommun söker en person till tjänsten som socialsekreterare i Kungsör.

2025-09-10

Mer info

Socialsekreterare inom arbetsliv och försörjning

Linköpings kommun söker en person till tjänsten som socialsekreterare i Linköping.

2025-09-30

Mer info