Team Assistant till HM

Publiceringsdatum: 2025-11-26

Letar du efter anställning inom administration, ekonomi, juridik? Positionen som chefssekreterare hos OnePartnerGroup Stockholm AB är öppen och väntar på en lämplig kandidat - kan det vara du? OnePartnerGroup Stockholm AB behöver någon som vill arbeta heltid. Om du är tillgänglig för 6 månader eller längre, ta en titt på denna jobbannons.

Arbetsplatsen ligger nära tillhands om du är bosatta i Stockholm som är tjänsteorten. OnePartnerGroup Stockholm AB har just nu en ledig tjänst som chefssekreterare. Om du vill ta din karriär till nästa nivå, ta en titt på deras jobbannons och se om jobbet passar dig! Bli en del av teamet hos OnePartnerGroup Stockholm AB som chefssekreterare genom att ansöka senast onsdag den tionde december 2025.


Jobbannons

Nu söker vi en Team Assistant till H&M – bli vår nästa nyckelperson!

Vill du arbeta nära ledningen, ha en varierad och händelserik vardag och vara den som får allt att flyta? Nu söker vi en Team Assistant som vill bli en viktig del av H&Ms Business Tech-organisation i Marievik.


Om rollen

Det här är rollen för dig som trivs när du får kombinera struktur med service, och som gillar att vara “the go-to person” när något behöver lösas – stort som smått.

Som Team Assistant ger du stöd till chefer i ledningsgruppen inom Business Tech. Du arbetar nära en erfaren Executive Assistant som stöttar vår Chief Digital Information Officer.


Det här är en roll där du får stort ansvar, mycket variation och där din insats gör omedelbar skillnad i vardagen för teamet. Du kommer att ha varierande arbetsdagar där du agerar som spindeln i nätet, och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:

  • Kalenderhantering: Boka, koordinera och prioritera möten
  • Resebokningar: Ordna resor, hotell och transporter
  • Administrativt stöd: Hantera utlägg, fakturor och tidrapportering
  • Mötesförberedelser: Se till att material, rum och teknik är på plats
  • Sociala arrangemang: Planera luncher, middagar och enklare teamaktiviteter
  • Praktiska ärenden: Beställningar och kontorsärenden
  • Ad hoc-stöd: Lösa det som uppstår – en present, ett akut mötesrum eller andra snabba ärenden

Vem söker vi – en riktig doer!

Vi söker dig som känner dig trygg i rollen som assistent och som är van att ge förstklassig support till dina kollegor. Du trivs i en roll där du får ligga steget före och skapa ordning i en dynamisk miljö. Du är serviceinriktad och proaktiv och ser behoven innan de uppstår. Samtidigt är du strukturerad och organiserad, och att hantera flera uppgifter samtidigt är inget problem för dig. 

Du är flexibel och lösningsorienterad, och ad hoc-uppgifter ger dig energi. Dessutom är du social och kommunikativ och tycker om kontakten med många olika människor. Slutligen är du diskret och pålitlig och hanterar konfidentiell information med integritet. Du uttrycker dig obehindrat på både svenska och engelska. 


Om H&M

H&M Group is a global company of strong fashionbrands and ventures. Our goal is to prove that there is no compromise between exceptional design, affordable prices, and sustainable solutions. We want to liberate fashion for the many, and our customers are at the heart of every decision we make.

We are made up of thousands of passionate and talented colleagues united by our shared culture and values. Together, we want to use our power, our scale, and our knowledge to push the fashion industry towards a more inclusive and sustainable future. 


Vill du veta mer?

Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start så snart som möjligt och fram till 27 juni 2026 med chanser till förlängning. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos H&M. Din arbetsplats kommer att vara på kontoret på Årstaängsvägen i Marievik. Det finns möjlighet till distansarbete en dag per vecka om det fungerar för organisationen.

I konsultvärlden går det ofta snabbt så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR.

Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Christina Stenbeck på christina.stenbeck@onepartnergroup.se eller Josefine Blomkvist på josefine.blomkvist@onepartnergroup.se


När du blir en av oss

Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnOnePartnerGroup Stockholm AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
Omfattning6 månader eller längre
Organisationsnummer5590928619
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeChefssekreterare
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

OnePartnerGroup Stockholm AB söker en person till denna tjänst som chefssekreterare med placerings i Stockholm. Om det låter intressant att arbeta som chefssekreterare hos OnePartnerGroup Stockholm AB skickar du in din ansökan senast 2025-12-10.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Teamsekreterare till Vuxenhabiliteringen

REGION JÄMTLAND HÄRJEDALEN söker en person till tjänsten som läkarsekreterare/vårdadmin/medicinsk sekreterare i Östersund.

2025-12-02

Mer info

Socialsekreterare till VNR-teamet, Individ- och familjeomsorgen

Oskarshamns kommun söker en person till tjänsten som socialsekreterare i Oskarshamn.

2025-11-28

Mer info

Socialsekreterare till relationsvåldsteamet (RVT)

Stockholms kommun söker en person till tjänsten som socialsekreterare i Stockholm.

2025-11-28

Mer info