Uppdragssäljare inom flyttbranschen i Helsingborg

Publiceringsdatum: 2024-04-08

Är du på jakt efter en karriär inom försäljning, inköp, marknadsföring? Här är din möjlighet att bli en del av teamet hos MovingGo AB genom att arbeta som försäljningsassistent/säljadministratör. MovingGo AB söker någon som vill arbeta heltid under 6 månader eller längre. Kanske är det du?

För detta jobb är det en fördel om du bor i närheten av Helsingborg då det är tjänsteorten. Om du letar efter en spännande karriär inom försäljningsassistent/säljadministratör-branschen, har MovingGo AB just nu ett ledigt jobb som kan vara av intresse. Bli en del av MovingGo AB genom att ansöka till jobbet som försäljningsassistent/säljadministratör senast onsdag den åttonde maj 2024.


Jobbannons

Om MovingGO AB

MovingGo är det första online service firma inom Bärhjälp, flytthjälp och montering som täcker hela Sverige, en banbrytande online plattform som levererar bärhjälp och monteringsservice på en helt ny nivå. Vi strävar efter att göra ditt liv enklare genom att erbjuda en bekväm, tillgänglig och pålitlig tjänst som täcker hela landet.

MovingGo är inte bara en bärhjälp och monteringsservice, det är framtidens sätt att hantera dina behov. Vi är stolta över att vara de första online servicetjänsterna som omfattar hela landet, med över 4000 tillgängliga medarbetare inom en snar framtid. Vår digitala plattform gör det möjligt för oss att koppla samman kunder med erfarna och pålitliga proffs var de än befinner sig.

Om Jobbet

Vi söker en driven och engagerad uppdragssäljare för att stärka vårt team inom flyttbranschen. Som uppdragssäljare kommer du att vara ansvarig för att identifiera och bearbeta nya kunder, presentera våra tjänster och förhandla om affärer. Du kommer att spela en nyckelroll i att öka vår kundbas och bidra till företagets tillväxt.

Kvalifikationer

  • Erfarenhet av försäljning och affärsutveckling, företrädesvis inom servicebranschen.
  • Starka kommunikationsförmåga och förmåga att skapa och underhålla långsiktiga relationer med kunder.
  • God förståelse för flyttbranschen och dess specifika behov och utmaningar.
  • Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ.
  • Organisatoriska färdigheter och förmåga att hantera en portfölj av kunder och försäljningsmöjligheter.
  • Resultatorienterad inställning och motivation att uppnå och överträffa försäljningsmål.

Anställningsform

Tidsbegränsat anställning med möjlighet för förläggning

Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnMovingGo AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
Omfattning6 månader eller längre
Organisationsnummer5593177305
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeFörsäljningsassistent/Säljadministratör
YrkesområdeFörsäljning, inköp, marknadsföring

Ansökan

MovingGo AB söker en person till denna tjänst som försäljningsassistent/säljadministratör med placerings i Helsingborg. Om det låter intressant att arbeta som försäljningsassistent/säljadministratör hos MovingGo AB skickar du in din ansökan senast 2024-05-08.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Medicinsk sekreterare till Vårdcentralen Husensjö i Helsingborg

REGION SKÅNE söker en person till tjänsten som medicinsk sekreterare i Helsingborg.

2024-04-18

Mer info

Medicinsk sekreterare till Vuxenpsykiatrimottagning Ätstörning, Helsingborg

REGION SKÅNE söker en person till tjänsten som medicinsk sekreterare i Helsingborg.

2024-04-05

Mer info

Medicinsk sekreterare till Röntgenavdelning i Helsingborg

REGION SKÅNE söker en person till tjänsten som medicinsk sekreterare i Helsingborg.

2024-04-26

Mer info