VD-assistent/Office Manager till Rico Estate Development (RED)

Publiceringsdatum: 2024-04-26

Är du intresserad av att jobba inom administration, ekonomi, juridik? Ett spännande jobb som vd-sekreterare hos Wise Professionals AB väntar på dig - varför inte söka idag? Wise Professionals AB söker för närvarande efter personal på heltid för en tjänst tills vidare. Kolla in deras jobbannons för mer information.

Om du redan bor i närheten av Solna, är det här din chans att söka ett spännande jobb Om du är intresserad av en karriär inom vd-sekreterare, ta en titt på den lediga tjänsten som Wise Professionals AB erbjuder för att se om det är en matchning. Bli en del av Wise Professionals AB genom att ansöka till jobbet som vd-sekreterare senast onsdag den första maj 2024.


Jobbannons

Det här är ett konsultuppdrag via The Pace på 6 månader. Uppdraget är på heltid under kontorstider med start i april. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering till RED. Du kommer att utgå från RED´s moderna och elegant inredda kontor på Evenemangsgatan, i nära anslutning till Mall Of Scandinavia, Solna, tillsammans med sex andra kollegor.

Ditt uppdrag Som VD-assistent/Office Manager arbetar du serviceinriktat i en bred roll fördelad på 50/50. Du kommer att utgå från kontorets reception men arbetsuppgifterna spänner över hela kontoret samtidigt som du agerar stöd till bolagets VD.

I rollen som VD-assistent arbetar du supporterande och proaktivt för att underlätta dennes vardag och har en naturlig fallenhet för detaljer och det lilla extra. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att sköta bokningar av resor, hotell och restauranger samt rapportera utlägg. Du bokar möten där du planerar och koordinerar VD:s kalender med utgångspunkt att skapa en produktiv och hållbar arbetsdag. Du förväntas även proaktivt planera och bereda för företagsbegivenheter såväl internt som externt.

Som Office Manager är du ytterst ansvarig för trivseln på kontoret och allt vad det innebär. I rollen agerar du kontorets ansikte utåt då du välkomnar gäster såväl som kollegor och får alla i lokalerna att känna sig välkomna. Du arbetar självständigt och tar egna initiativ för att skapa en förstklassig kontorsmiljö samt kommer med idéer för AW’s och andra sammankomster för att fira framgångarna tillsammans. Du håller ordning och reda i konferensrum, kök och allmänna ytor för att säkerställa en representativ arbetsplats. I din roll ingår löpande kontakt med externa parter så som lokalvård, hyresvärd och beställningar av kontorsmaterial, mat, frukt, fika och kaffe.

För rätt person finns möjlighet att utveckla rollen på sikt, därav ser vi gärna att du kommer med egna idéer och förbättringsförslag samt ser hur du på andra och nya sätt kan underlätta vardagen för din chef och dina kollegor.  

Exempel på andra arbetsuppgifter

  • Driver, koordinerar och planerar både interna och externa events
  • Förbereder mötesrum och supporterar under möten med luncher, fika och övrig service
  • Vidareutveckling av kontoret där du identifierar nya behov och förbättringsområden
  • Kontakt med investerare och andra intressenter över mejl och telefon
  • Övrig ad-hoc administration och support till kollegor
  • Administrerar bolaget pool bil/ar och hämtar i mån av behov upp kunder eller kollegor
  • Powerpoint presentationer samt inbjudningar

Din bakgrund För att lyckas i rollen som VD-assistent/Office Manager ser vi att du har ca 5-8 års erfarenhet från en liknande roll. Du är strukturerad, noggrann och drivs av att få supportera och leverera bra service med kvalitet i fokus. Du trivs i en roll där du självständigt kan driva ditt arbete framåt och strävar alltid efter att ligga steget före. Du är inkännande, social och nyfiken och vill hela tiden utvecklas och lära dig nya saker. Rollen kräver att du är prestigelös och hugger tag där det behövs. Detta gör du på eget initiativ och har ett gott öga för detaljer och ser vad som behöver göras.

Du besitter en hög servicenivå där du alltid bjuder på energi och bidrar till en god och varm stämning på kontoret, mot både gäster och bland dina kollegor. Du har en känsla för detaljer och förstår vikten i att du inger ett gott första intryck för hela bolaget genom ett professionellt bemötande. Du är flexibel, lösningsorienterad och bra på att prioritera och kan snabbt ställa om i ditt arbete.

Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift, detta då du kommer bemöta investerare från andra länder. Vidare ser vi att du tidigare arbetat i Office-paketet och behärskar det väl. Du har B-Körkort. 

Om RED RED är ett privat fastighetsutvecklingsbolag som är specialiserat på externa handelsplatser. Vi utvecklar och hyr ut kommersiella fastigheter och är i dag landets främsta aktör på externa handelsområden.

RED investerar framför allt i egna utvecklingsprojekt, men även i projekt i samarbete med andra. Oavsett vilket är bolagets målsättning att alltid skapa stabila och långsiktigt hållbara handelsplatser som genererar många nya arbetstillfällen.

REDs ägare och grundare har från starten haft en tydlig ambition att vara det ”lilla bolaget med stort hjärta”. Ett framgångsrikt projekt för RED innebär att vi kan följa upp det med ett socialt engagemang. RED har fram till i dag samarbetat med bland andra SOS Barnbyar, Hand in Hand, Röda Korset, Amnesty, Rädda Barnen och Barncancerfonden.

Välkommen till en modern och familjär arbetsplats där du omges av drivna och proffsiga kollegor.

När du blir en av oss Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

Om du vill veta mer Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatansvarig Elin Erikssonhttps://thepace.ponty-system.se/assignment/19412/(elin.eriksson@thepace.se)" rel="noopener noreferrer" target="_blank"> (elin.eriksson@thepace.se) och Konsultchef Philip Alfredsson (philip.alfredsson@thepace.se) .

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnWise Professionals AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5567612865
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeVD-sekreterare
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Wise Professionals AB söker en person till denna tjänst som vd-sekreterare med placerings i Solna. Om det låter intressant att arbeta som vd-sekreterare hos Wise Professionals AB skickar du in din ansökan senast 2024-05-01.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Office Manager/VD assistent på deltid till BHG Group

Adecco Sweden AB söker en person till tjänsten som chefssekreterare i Malmö.

2024-04-30

Mer info

Medicinsk sekreterare till Luleå närpsykiatri Sunderby sjukhus

REGION NORRBOTTEN söker en person till tjänsten som medicinsk sekreterare i Luleå.

2024-04-29

Mer info

Socialsekreterare till mottagningsgruppen, Solna stad

Solna kommun söker en person till tjänsten som socialsekreterare i Solna.

2024-04-29

Mer info