Publiceringsdatum: 2024-03-28
Letar du efter möjligheter att arbeta inom försäljning, inköp, marknadsföring? Nu har du chansen att börja jobba som försäljningsassistent/säljadministratör hos Oddwork Sweden AB. Sök nu om du är intresserad av att arbeta heltid hos Oddwork Sweden AB under tills vidare. De letar just nu efter nya medarbetare.
Stockholm är platsen där detta jobb har sin tjänsteort. Oddwork Sweden AB söker för närvarande efter ambitiösa individer som vill utvecklas i rollen som försäljningsassistent/säljadministratör. Kolla in deras ledig tjänst och se om du har vad som krävs för att bli en del av deras team. Sista ansökningsdagen till jobbet som försäljningsassistent/säljadministratör hos Oddwork Sweden AB är lördag den fjortonde september 2024.
Redo att driva tillväxt och sätta ditt avtryck på vår växande verksamhet? I så fall hoppas vi att du vill du hänga med på vår spännande resa med högt tempo – och lika höga ambitioner.
Om rollen Till denna tjänst söker vi dig med passion och erfarenhet av företagsutveckling, teknik och automation – du som drivs av att skapa tillväxt och är redo att testa nya idéer som stärker vår position på marknaden. Här på Omnitas väntar en utvecklande roll med fokus på marknadsanalys, affärsstrategi, kvalitativ prospektering och målgruppsanpassade lösningar. Med målet identifiera nya leads och utveckla våra kundrelationer, kommer du ta fram nya rutiner och processer, automatisera våra försäljningsflöden och öka vår digitala närvaro. Du hanterar även bokning av möten, behovsdialog, analys och de initiala lösningsförslagen för våra kunder innan du lämnar över till dina säljarkollegor. Även om du får friheten att ta dig an dina uppgifter självständigt, finns självklart teamet på plats på kontoret som gärna delar med sig av, och lär sig av varandras erfarenheter. Vi växer mycket, därför söker två personer till denna tjänsten, för att stötta både våra kollegor på den nordiska marknaden samt våra kollegor i UK.
Om oss Vi är Omnitas. En av världens vassaste byråer för optimering och digitalisering av arbetsprocesser. Med huvudkontor i Stockholm och en internationell marknad från Nya Zeeland till USA, hjälper vi våra kunder att ta klivet mot en digital vardag genom ledande tekniska lösningar. Med målet att skapa gemensamma arbetsflöden som främjar samarbete och skapar långsiktig effekt, använder vi oss av verktyg och SAAS-tjänster som bland annat monday.com och make.com. Vill du bli en av oss? Skicka in din ansökan idag!
START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande
Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Oddwork Sweden AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Omfattning | Tills vidare |
Organisationsnummer | 5568479892 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Försäljningsassistent/Säljadministratör |
Yrkesområde | Försäljning, inköp, marknadsföring |
Oddwork Sweden AB söker en person till denna tjänst som försäljningsassistent/säljadministratör med placerings i Stockholm. Om det låter intressant att arbeta som försäljningsassistent/säljadministratör hos Oddwork Sweden AB skickar du in din ansökan senast 2024-09-14.
Källa: Arbetsförmedlingen
Oddwork Sweden AB söker en person till tjänsten som vd-sekreterare i Stockholm.
2024-03-28
Mer infoScania CV AB söker två personer till tjänsten som försäljningsassistent/säljadministratör i Södertälje.
2024-04-17
Mer infoAcademic Work Sweden AB söker en person till tjänsten som försäljningsassistent/säljadministratör i Stockholm.
2024-04-23
Mer info