Säljkoordinator till Stanley Black & Decker

Publiceringsdatum: 2024-04-05

Är du intresserad av att jobba inom försäljning, inköp, marknadsföring? Bravura Sverige AB söker just nu efter en försäljningsassistent/säljadministratör och du kan vara den de letar efter. Sök nu om du är intresserad av att arbeta heltid hos Bravura Sverige AB under 6 månader eller längre. De letar just nu efter nya medarbetare.

Göteborg är platsen där detta jobb har sin tjänsteort. Bravura Sverige AB har just nu en ledig tjänst som försäljningsassistent/säljadministratör. Om du vill ta din karriär till nästa nivå, ta en titt på deras jobbannons och se om jobbet passar dig! Bravura Sverige AB letar efter erfaren försäljningsassistent/säljadministratör som kan ansluta till deras team. Sista ansökningsdag är fredag den tredje maj 2024.


Jobbannons

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 11 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Stanley Black & Decker Sweden AB. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Stanley Black & Decker tillhandahåller innovativa verktyg och smarta lösningar till såväl professionella användare som konsumenter inom bland annat förvaring, elektronik och säkerhet. De strävar efter att göra livet enklare för sina kunder och användare och har sedan starten 1843 vuxit till ett globalt företag. Stanley Black & Decker sysselsätter närmare 60 000 medarbetare globalt och är verksamma i fler än 175 länder. På kontoret i Mölndal arbetar 50 personer där KAM-avdelningen består av 8 personer.

Stanley Black & Decker har nyligen ställt om sättet att bedriva arbete, enligt de tider vi lever i, till en hybrid arbetsmodell. Det betyder att du kan arbeta både hemifrån och besöka deras gemensama arbetsplats i Mölndal för att träffa kollegor ett par dagar i veckan.

Arbetsuppgifter

Som säljkoordinator tillhör du säljgruppen och din uppgift är att stötta de olika Key Account Managers i deras dagliga arbete. Du är delaktig i hela säljprocessen, från planering till uppföljning, för att säkerställa att arbetet fortgår med bästa möjliga kvalitet. Genom att samarbeta med dina kollegor håller du dig uppdaterad om de olika kunderna och bidrar med insikter genom att analysera säljinformation, ta fram statistik och skapa rapporter. Du deltar i säljmöten och säkerställer att rätt information finns tillgänglig, skapar presentationer och förbereder konferenser. Utöver detta ansvarar du för marknadsföringen i säljkontakten och levererar material till KAM som de använder sig av samt koordinerar deras kampanjer. Excel är ett av dina främsta verktyg.

Du har en central roll i företaget och har kontakt med flertalet avdelningar som sälj-, marknad- och kundtjänstavdelningen. Du kommer få en gedigen upplärning och den personen som tidigare haft denna roll finns kvar i bolaget och kommer stötta dig med onboarding samt finnas där som en handledare under hela anställningsperioden.

  • Stötta Key Account Managers genom hela säljprocessen
  • Bidra med insikter genom att analysera säljinformation, ta fram statistik och skapa rapporter
  • Samarbete och kundnära roll, internt och externt

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

  • Erfarenhet av service och koordinering, gärna extern och intern service
  • Flytande kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska
  • Goda kunskaper i Excel, exempelvis VLOOKUP, XLOOKUP och pivot-tabell
  • Meriterande med B-körkort och kunskaper i SAP och Salesforce

Vi tror att du som söker har förmåga och intresse för att samarbeta med andra människor och har lätt för att se syftet med helheten. Du har en öppenhet för förändring och kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt till nya situationer. Du ser möjligheter i förändringar samtidigt som du har förmågan att hålla och skapa struktur i ditt arbete samt att prioritera rätt saker. Som person trivs du i en stöttande och servicenära roll där du dagligen får möjligheten att hjälpa dina kollegor och kunder. För dig är det viktigt att få bidra med nya idéer och infallsvinklar i arbetsrelaterade frågor och du har ett nytänkande som kan omsättas i praktiken.

Övrig information:

Start: 5:e augusti 2024

Plats: Delvis hemma, delvis på kontoret i Mölndal, Göteborg

Lön: Enligt överenskommelse

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnBravura Sverige AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
Omfattning6 månader eller längre
Organisationsnummer5567520803
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeFörsäljningsassistent/Säljadministratör
YrkesområdeFörsäljning, inköp, marknadsföring

Ansökan

Bravura Sverige AB söker en person till denna tjänst som försäljningsassistent/säljadministratör med placerings i Göteborg. Om det låter intressant att arbeta som försäljningsassistent/säljadministratör hos Bravura Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2024-05-03.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Sales & Marketing Specialist till Omnitas // Stockholm

Oddwork Sweden AB söker en person till tjänsten som försäljningsassistent/säljadministratör i Stockholm.

2024-03-28

Mer info

Socialsekreterare till utredning & uppföljning, Barn/unga och familj

Helsingborgs kommun söker två personer till tjänsten som socialsekreterare i Helsingborg.

2024-04-25

Mer info

Socialsekreterare till barn- och ungdomsenheten

Luleå kommun söker fyra personer till tjänsten som socialsekreterare i Luleå.

2024-04-26

Mer info